Welke larf?
Deze waargenomen op 16 maart in onze tuin in Dordrecht. De moeilijkheid bij naslagwerken is (voor mij) dat niet altijd de groeistadia terug te vinden is.Wat zou deze kleine kunnen zijn?
Deze waargenomen op 16 maart in onze tuin in Dordrecht. De moeilijkheid bij naslagwerken is (voor mij) dat niet altijd de groeistadia terug te vinden is.Wat zou deze kleine kunnen zijn?
Ook deze zat op look zonder look je ziet minder rood door schaduw bosje hoogezand ook weet ik niet zijn naam.
Groet,
Geert.
Bosje hoogezand ook op look zonder look deze staat ook niet in mijn boekje.
Groet,
Geert.
Zat op look zonder look bosje hoogezand. Waren aan het paren, Hoe heet deze.
Groet,
Geert.
Groet,
Geert.
Groet,
Geert.
Deze bij met een beetje wit aan de zijkant kunnen we niet plaatsen
Welke wilde bij is dit?
Hoi!
Er zat een wel hele rare gast in m’n aquarium. Deze rups zat op het verwarmingselement van m’n aquarium. Achter het glasplaatje wat erop ligt. Heel raar!
Ik heb hem eraf gehaald en weer buiten gezet. Weet iemand wat voor rups\vlinder het is? Hij was ong 2 cm lang.
Het belangrijkste kenmerk van een geleedpotige is z’n uitwendig skelet waarvan de poten een aantal gewrichten hebben. Ze vormen de grootste groep van het dierenrijk en je kan ze overal vinden. Onder de geleedpotigen vallen onder andere insecten, spinnen, kreeften en duizendpoten.