Spanner , maar welke ?
Naspeuringen op internet helaas zonder resultaat.Mag ik een beroep op jullie doen?
Naspeuringen op internet helaas zonder resultaat.Mag ik een beroep op jullie doen?
Weet iemand de naam van dit bijtje? Hij is ongeveer 4 mm groot en komt momenteel veel voor in de tuin.
Ik neem aan dat het een (wat kleurloze) blindwants is. Vanmiddag gevonden op brandnetel in Reeuwijkse Hout bij plassengebied. De wants was slechts enkele mm groot, dus lastig goed vast te leggen. Bovendien hield hij/zij het na twee foto's voor gezien.
Ik neem aan dat het een (wat kleurloze) blindwants is. Vanmiddag gevonden op brandnetel in Reeuwijkse Hout bij plassengebied. De wants was slechts enkele mm groot, dus lastig goed vast te leggen. Bovendien hield hij/zij het na twee foto's voor gezien.
Vanmiddag gevonden op grote brandnetel in Reeuwijkse Hout bij plassengebied. Veel brandnetel, braam, wilgenroosje.
Vanmiddag op grote brandnetel aangetroffen in Reeuwijkse Hout bij een plassengebied. Veel brandnetel, braam, wilgenroosje. Opvallend zijn de rode ogen.
Gefotografeerd bij de vennen (bos) in Oisterwijk.
Gefotografeerd bij de vennen (bos) in Oisterwijk N-BrWelke vlinder is dit? Gezocht op internet maar ik kon het niet vinden
Gefotografeerd bij de vennen (bos) in Oisterwijk N-BrIs dit een blauwe breedscheenjuffer (ze lijken nogal op elkaar de blauwe juffers)
Het belangrijkste kenmerk van een geleedpotige is z’n uitwendig skelet waarvan de poten een aantal gewrichten hebben. Ze vormen de grootste groep van het dierenrijk en je kan ze overal vinden. Onder de geleedpotigen vallen onder andere insecten, spinnen, kreeften en duizendpoten.