Rups
En nogmaals dezelfde rups, misschien iets groter v beeld
En nogmaals dezelfde rups, misschien iets groter v beeld
Bij de Spiegelplas, Nederhorst den Berg, op het fietspad, wel 10 cm lang en dik! Geen idee! Wie oh wie, de 2e foto is niet dat ik er op ga staan maar meer om aan te geven hoe groot. Ik heb gewacht tot hij/zij veilig in het gras was beland....
Een kennis van mij fotografeerde dit spinnetje. Geen idee welke dit is - van spinnen weet ik niet zoveel.Joost Bak
Wie kent deze libelle soort?Bruin/groen met gele tekening.ongeveer 9 centimeter lang. Noord Holland. In tuin in de buurt van water. Vast bedankt voor reakties.
geen idee wat dit voor een vlinder is ,wie weet wat het wel is?Bedankt alvast voor de reactie.
Deze gasten zitten momenteel in mijn voortuin te smullen (weer eens wat anders dan de Buxuxmot)Na enig zoeken lijkt het mij een rups van een (Bessen-)bladwesp. Klopt dat?
Vanmorgen gezien bij de beek deze rups zeker 10 cm groot welke rups is dit?
Is dit een aardbeivlinder ? Sint Pietersgroeve
vandaag Veluwe dit voor mij onbekend insectGroet, Piet
Het belangrijkste kenmerk van een geleedpotige is z’n uitwendig skelet waarvan de poten een aantal gewrichten hebben. Ze vormen de grootste groep van het dierenrijk en je kan ze overal vinden. Onder de geleedpotigen vallen onder andere insecten, spinnen, kreeften en duizendpoten.