Klein bijtje
Wat is de naam van dit kleine bijtje dat ik op de het vergeet-mij-nietje zag?
Wat is de naam van dit kleine bijtje dat ik op de het vergeet-mij-nietje zag?
Weet iemand de naam van deze bladkevertjes. Aangetroffen langs de Rivier. Stormpoldervloedbos.al vast bedankt Vgr. Sjani
Op een boom langs de rand van de eendenkooi in Heusden trof ik deze insecten aan.Weet iemand wat dit zijn?
gestationeerd op de bloem, einde ochtend, begin April.Ook al draaiden we de bloem naar het licht. Bleef gewoon zitten daar.
gestationeerd op de bloem, einde ochtend, begin April.Ook al draaiden we de bloem naar het licht. Bleef gewoon zitten daar.
Deze kwam ik tegen in mijn voortuin op 1 mei j.l.Heeft iemand een idee wat het is?
Dit insect fotografeerde ik kort geleden in Griekenland. Weet iemand de naam?
Deze vlinder fotografeerde ik onlangs in Griekenland. Hij heeft een spanwijdte van meer dan 10 cm. Omdat het nog vroeg was, liet hij zich gewillig fotograferen. Eerst dacht ik dat hij dood was, maar bij aanraken bewoog hij toch. Toen het late warmer werd is hij weggevlogen.
deze vlinder fotografeerde ik onlangs in Griekenland. Kan iemand mij vertellen welke vlinder dit is?
Het belangrijkste kenmerk van een geleedpotige is z’n uitwendig skelet waarvan de poten een aantal gewrichten hebben. Ze vormen de grootste groep van het dierenrijk en je kan ze overal vinden. Onder de geleedpotigen vallen onder andere insecten, spinnen, kreeften en duizendpoten.