Hallo
Ik zou heel graag willen weten wat dit voor beestjes zijn..
Ik heb het hele internet al afgezocht. Het lijkt op een soort boktor ofzo??
Ze komen lijkt uit mijn raamLijsten.. alleen voorraam en zijraampje. Verders bij geen enkele raam.
Blijf op de hoogte
Houd mij per mail op de hoogte van nieuwe reacties op deze vraag.
Dit is geen boktor en ook geen houtworm of iets in die geest (het huis wordt er niet door opgegeten).
Wat het wel is, is moeilijk te zeggen - te weinig detail en kleur.
Er zijn een stuk of wat families met soorten met grofweg deze habitus (langovaal en voelers met langwerpige knotsjes) en daarvan liggen de Dermestidae aan de binnenkant van een raam misschien het meest voor de hand, maar dat is slechts een vermoeden, het kan net zo goed iets anders zijn. Als het belangrijk is betere foto's maken of eventueel een beestje opsturen.
Ingrid4nature
Het zou een Tapijtkever / Anthrenus verbasci kunnen zijn, een van de spekkeversoorten. De foto is niet duidelijk genoeg om details waar te nemen.
Gr. Ingrid
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (2)
Dit is geen boktor en ook geen houtworm of iets in die geest (het huis wordt er niet door opgegeten).
Wat het wel is, is moeilijk te zeggen - te weinig detail en kleur.
Er zijn een stuk of wat families met soorten met grofweg deze habitus (langovaal en voelers met langwerpige knotsjes) en daarvan liggen de Dermestidae aan de binnenkant van een raam misschien het meest voor de hand, maar dat is slechts een vermoeden, het kan net zo goed iets anders zijn. Als het belangrijk is betere foto's maken of eventueel een beestje opsturen.
Gr. Ingrid