Bekijken foto's site aanzienlijk lastiger
Is het jullie ook al opgevallen? Op de oude site werden foto's van mede-fotografen veelvuldig bekeken. Dat is op de nieuwe site, door het beperkte aantal foto's per pagina, langdurig wachten op "meer laden" en - grote frustratie - bij teruggaan naar de vorige pagina weer starten op de laatste foto's, aanzienlijk minder (als ik voor mezelf spreek ga ik van een gemiddelde van rond of boven de 200 naar nog geen 10).
Heel jammer, want op deze wijze prijst de site zichzelf binnenkort uit de lucht...
Heel jammer, want op deze wijze prijst de site zichzelf binnenkort uit de lucht...
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (11)
't is een gedoe allemaal.
- Je kunt ook per contact-formulier je bevindingen melden direkt aan de web-redactie. Hier op't forum is het wel weer meer openlijk.
Men zegt eraan te werken en keuzes te moeten maken.
De nieuwe site is, geloof ik, bedoeld voor het kleinere "device" (smartphone, enzo). Het zou daar intuïtiever moeten werken. Steeds meer website-bezoekers (van allerlei organisaties) "arriveren" per mobiel apparaat
Ik moet nog zien dat de vernieuwing een verbetering gaat opleveren.
En als het nou een verbetering inhield is er nog over te denken , helaas is dit niet het geval nu naar mijn idee
IK heb nog niemand ooit horen klagen over de oude situatie toch ? , je kon gewoon alle foto's bekijken en op categorie zonder problemen
Nu moet je allerlei toeren uithalen en waarom ? Ik weet het niet
Vroege Vogels, Als er vannacht dus dingen gewijzigd zijn, zit er weer een bug in, helaas.
Handig zou zijn als je een foto aangeklikt hebt, om hem beter te bekijken dat je met bladeren door kon gaan naar de volgende foto's
De knop waarover u spreekt zit die al niet in de browser? nml. de "pijltjes" links boven, op PC tenminste....Op smartphone rechtsboven, en dan "geschiedenis-weergeven" ???
maar goed, Altijd handig, zo lijkt me.
Ik mis echt de knop "Opslaan-Als -Favoriet" van de vorige site, maar goed, da's ander verhaal....
nogmaals Succes en Bedankt,
janjoost
Als je nu vanuit een uitgeklapte lijst doorklikt naar een foto, onthoudt de site waar je was gebleven. Ook als je een reactie hebt geplaatst of na een tijdje op de terugknop klikt. Ivm de laadtijd is het dan wel zo dat na een tijdje de foto naar daarboven niet meer worden getoond. Anders zou de site te lang bezig zijn met laden. Je kan dan wel verder gaan met uitklappen waar je was gebleven. We hopen dat het goed werkt.
We blijven de pagina optimaliseren. We denken dat het views nu ook minder is omdat de overzichtpagina al een goed beeld geeft van hoe de foto eruit ziet. Een doorklik/views heeft nu wel meer waarde want dan willen ze je foto echt beter bekijken maar het moet natuurlijk niet zo hard achteruit gaan.
Moeten jullie lang wachten totdat de foto's worden geladen? Dat hangt natuurlijk ook af van je verbinding. De oude site was ook erg traag en dat moet verbeterd zijn.
Wat we zelf nog zouden willen doorvoeren als er tijd en geld is is een vorige en volgende knop als je doorgeklikt ben naar een foto. Zodat je makkelijk van de ene naar de andere foto kan gaan. Zou dat een verbetering zijn?
Vriendelijke groet,
Webredactie Vroege Vogels
weer Eens Eens met jou.
bij "mooiste" lukt het laden van meer foto's hier opeens ook niet..... hé !
bij "leukste" dan weer wel....
- Werk In Uitvoering - zullen we maar denken..
hartelijke groetjes
Maar op dit moment is het bekijken van foto's zelfs onmogelijk, behalve dan wat bovenaan staat, althans: bij mij werkt het opladen opeens niet meer.