bloeiende plant chelle Geplaatst op 15-04-2017 om 13:00 Deel op Facebook Deel op Twitter Is dit ook een ooievaarsbek? Heel mooi,heeft heel fijn blad
chelle Geplaatst op 18-04-2017 om 12:28 Het staat op een stuk wat helaas weggaat.Ook weer voor de bouw! Ik was in de war omdat de stengel zo hoog is,vandaar.
chelle Geplaatst op 15-04-2017 om 14:13 Oh dat is wel wat anders.Er staan er wel vrij veel.Nou ja in ieder geval heel mooi.Bedankt,Michelle
rijswijk Geplaatst op 15-04-2017 om 13:51 Hallo Michelle, Ik denk dat dit een Anemoon (familie Ranonkel) is. Zo te zien een gekweekte, dus (ontsnapte? uitgezaaide?) tuinplant. Groet, Minke.
chelle Geplaatst op 15-04-2017 om 13:03 Hier nog even het blad dichtbij.Is echt zo mooi en staat op droge grindachtige grondMichelle
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (4)
Het staat op een stuk wat helaas weggaat.Ook weer voor de bouw! Ik was in de war omdat de stengel zo hoog is,vandaar.
Oh dat is wel wat anders.Er staan er wel vrij veel.Nou ja in ieder geval heel mooi.
Bedankt,Michelle
Zo te zien een gekweekte, dus (ontsnapte? uitgezaaide?) tuinplant.
Groet, Minke.
Hier nog even het blad dichtbij.Is echt zo mooi en staat op droge grindachtige grond
Michelle