Met Engelse zoektermen is bereik wat groter, kan net het verschil uitmaken
vetplantenfam, had ik er niet achter gezocht, alsnog bedankt
rijswijk
Hallo zwarteibis,
"Toch vetplantenfamilie, daarna meteen gevonden" Knap hoor!!!! Ik heb op ik weet niet wat van "sedum/vetplanten met rode bloemen" etc. gegoogled en 'm niet gevonden! Maar denk dat je gelijk hebt! Neem aan dat ie in een tuin stond?
Irritant he, als je gewoon niet weet in welke richting je moet zoeken?
Leuk te horen dat je 'm gevonden hebt, dank voor je reactie.
Groet, Minke.
zwarteibis
Toch vetplantenfamilie, daarna meteen gevonden Crassula coccinea, common name: klipbloem/red crassula
plantje uit Zuid_Afrika, bedankt voor tip
rijswijk
Hallo Zwarteibis,
Zat net foto's te bekijken van sedum. Het blad op jouw foto doet me daar erg aan denken. Maar kan zo gauw niet een sedum-soort vinden met dezelfde bloempjes.
Misschien kan je zelf eens bij de sedum kijken om te zien of dat de juiste hoek is om in te zoeken??
Groet, Minke.
rijswijk
Dacht eerst (voor vergroting van de foto) effe aan huislook, maar dat is het niet.............
Ik weet het dus niet! Wie wel?????
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (5)
vetplantenfam, had ik er niet achter gezocht, alsnog bedankt
"Toch vetplantenfamilie, daarna meteen gevonden" Knap hoor!!!! Ik heb op ik weet niet wat van "sedum/vetplanten met rode bloemen" etc. gegoogled en 'm niet gevonden! Maar denk dat je gelijk hebt! Neem aan dat ie in een tuin stond?
Irritant he, als je gewoon niet weet in welke richting je moet zoeken?
Leuk te horen dat je 'm gevonden hebt, dank voor je reactie.
Groet, Minke.
plantje uit Zuid_Afrika, bedankt voor tip
Zat net foto's te bekijken van sedum. Het blad op jouw foto doet me daar erg aan denken. Maar kan zo gauw niet een sedum-soort vinden met dezelfde bloempjes.
Misschien kan je zelf eens bij de sedum kijken om te zien of dat de juiste hoek is om in te zoeken??
Groet, Minke.
Ik weet het dus niet! Wie wel?????
Groet, Minke.
NB