Boek over landschap nederland
Vandaag 22 mei was er een geweldig item over het landschap a Nederland
Jullie hadden een expert in de naam van Henk van Blerck .Hij heeft een boek geschreven ik kom helaas niet achter de titel van het boek wat over het Nederland landschap
Kunt u mij dit doorgeven aub
Gr Marcel
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (5)
Beste mensen,
Ik zie dat meer dan driehonderd mensen de wetenschappelijke versie van mijn proefschrift hebben gedownload, terwijl ik de (nog} veel mooiere publieksversie nog wil verkopen. Die geef ik in eigen beheer uit. Met veel prachtig beeldmateriaal dat niet in de wetenschappelijke versie zit.
Ik hoop dat velen van de downloaders zo enthousiast zijn over mijn werk dat ze ook de publieksversie bij mij willen kopen.
[Redactie: directe link is verwijderd i.v.m. de reclamecode]
Daar kun je ook een sneak preview zien.
Met landschappelijke groet.
Henk van Blerck
Beste mensen,
Ik heb inderdaad ook gewerkt aan Canon van het Nederlandse landschap, vanaf 2008.
Het onderzoek en het boek waarover ik vorige week in Vroege Vogels sprak is echter een ander. Het is de publieksuitgave van mijn proefschrift waarop ik vorige week promoveerde.
[Redactie: directe link is verwijderd i.v.m. de reclamecode]
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden en hoop dat het boek ons kan kan inspireren om te werken aan de schoonheid van ons landschap.
Met voortvarende groet.
Henk van Blerck
[Redactie: link is op verzoek verwijderd]
“Herfotografie Canon van hetNederlandse landschap” uit 2020, nav het boek uit 2008.
Hallo Marcel,
De titel is: Canon van het Nederlandse landschap. Verkrijgbaar bij o.a. Boekwinkeltjes.nl (ISBN 9789075271300). Hopelijk gaat het lukken.
Gr. Marijke
Kan het een dissertatie zijn geweest? Dit vond ik er over.
Eventueel is er via contact de mogelijkheid om het na te vragen bij de redactie.