Breeksteeltje? hansdimmers Geplaatst op 01-10-2018 om 16:28 Deel op Facebook Deel op Twitter Zat (geheel alleen) tussen een grote plek met eikenbladeren. Foto dec 2017.
JoostBak Geplaatst op 02-10-2018 om 12:30 Een eikenbladzwammetje is het zeker niet, heeft licht gekleurde plaatjes. Ik denk aan een van de satijnzwammen, een erg moeilijke groep....
JoostBak Geplaatst op 02-10-2018 om 12:30 Een eikenbladzwammetje is het zeker niet, heeft licht gekleurde plaatjes. Ik denk aan een van de satijnzwammen, een erg moeilijke groep....
ivn-er Geplaatst op 01-10-2018 om 18:02 Een beetje een gok maar denk in de richting van donker eikenbladzwammetje. Gr. Dick
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (3)
Een eikenbladzwammetje is het zeker niet, heeft licht gekleurde plaatjes. Ik denk aan een van de satijnzwammen, een erg moeilijke groep....
Een eikenbladzwammetje is het zeker niet, heeft licht gekleurde plaatjes. Ik denk aan een van de satijnzwammen, een erg moeilijke groep....
Een beetje een gok maar denk in de richting van donker eikenbladzwammetje. Gr. Dick