Dank je Dick voor je reactie, ik zal er rekening mee houden.
ivn-er
De foto van Hans Dimmers laat zeker honingzwammen zien. Een steel is niet zichtbaar, die zou duidelijk kunnen maken of het de sombere danwel de echte honingzwam is. Gr. Dick
Een volgende keer moet je geen vraag onder een andere vraag stellen Hans want zo gaan nu antwoorden door elkaar lopen.
tjerknawijn
Deze doen mij eerder aan honingzwammen denken.
hansdimmers
Van deze foto,( gemaakt in 2004 toen nog gewoon foto's maakte omdat ik dit een mooi plaatje vond,) heb ik enkel de bovenkant. Ooit zelf benoemd als goudvliesbundelzwam. Klopt dat, ik vind deze wel wat groot en ze staan op de voet van een beuk.
JoostBak
Ook mee eens
ivn-er
Ik ga ook voor de goudvliesbundelzwam. Gr. Dick
Ingrid4nature
Waarschijnlijk zijn dit Goudvliesbundelzwammen / Pholotia aurivella. Ze vestigen zuch op levend hout, waardoor de boom sterft en daarna leeft de zwam er op verder.
Gr. Ingrid
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (7)
Dank je Dick voor je reactie, ik zal er rekening mee houden.
De foto van Hans Dimmers laat zeker honingzwammen zien. Een steel is niet zichtbaar, die zou duidelijk kunnen maken of het de sombere danwel de echte honingzwam is. Gr. Dick
Een volgende keer moet je geen vraag onder een andere vraag stellen Hans want zo gaan nu antwoorden door elkaar lopen.
Deze doen mij eerder aan honingzwammen denken.
Van deze foto,( gemaakt in 2004 toen nog gewoon foto's maakte omdat ik dit een mooi plaatje vond,) heb ik enkel de bovenkant. Ooit zelf benoemd als goudvliesbundelzwam. Klopt dat, ik vind deze wel wat groot en ze staan op de voet van een beuk.
Ook mee eens
Ik ga ook voor de goudvliesbundelzwam. Gr. Dick
Gr. Ingrid