Diverse reacties
Diverse reacties over de nwe site bij een door mij geplaatste foto:
- Tja, als ik op deze foto geklikt heb en ik ga terug, dan kan ik weer helemaal van voren af aan beginnen om weer bij je foto te komen.
- ..... is ie op zoek naar de oude mooie site van vv. ?
- Site is geamputeerd, men is zich van geen schuld bewust.
We hopen er maar het beste van.
- Op zoek...net als wij...
ik pink een traantje weg bij de gedacht aan de oude site
en nòg een ..... Op zoek...net als wij...
En mijn eigen reactie : Wat was de oude site toch fijn !!!!
- Tja, als ik op deze foto geklikt heb en ik ga terug, dan kan ik weer helemaal van voren af aan beginnen om weer bij je foto te komen.
- ..... is ie op zoek naar de oude mooie site van vv. ?
- Site is geamputeerd, men is zich van geen schuld bewust.
We hopen er maar het beste van.
- Op zoek...net als wij...
ik pink een traantje weg bij de gedacht aan de oude site
en nòg een ..... Op zoek...net als wij...
En mijn eigen reactie : Wat was de oude site toch fijn !!!!
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (13)
Prima idee hoor, maar ik vind het óók wel leuk om te lezen wat voor vragen gebruikers hebben.
Maar als er echt vragen over de website kunnen het best via het contactformulier gesteld worden dan kunnen we ook gerichte vragen stellen die het probleem kunnen verhelderen en eventueel oplossen. We zullen deze opmerking meenemen voor als we ruimte krijgen voor verbeteringen.
Vriendelijke groet,
Webredactie Vroege Vogels
er daadwerkelijk met onze input iets zou worden gedaan maar ik ben geen webmaster, heb daar geen verstand van en had er vertrouwen in dat de nieuwe opzet een grote verbetering zou zijn.
Dat het een grote klus zou worden en veel geld ging kosten is nog benadrukt maar niets leek onoverkomelijk.
Mijn verbazing en teleurstelling over het resultaat is dan ook groot.
Hoeveel mensen en welke vragen waren er bij dit "onderzoek"?
Dankje
Daar waren een aantal gebruikers van de fotosite voor uitgenodigd (waaronder ikzelf en heeft me een hele dag gekost). eE is toen zeer uitgebreid met iedere genodigde gesproken,geïnventariseerd waar de wensen m.b.t vernieuwing, verbeteringen , veranderingen, aanpassingen, ergernissen naar uit gingen.
O.a het teveel plaatsen p/ keer ( door de zgn. kiloknallers) zou aangepakt worden en duidelijker in de fotocode vermeld worden. Ik heb deze en andere aanpassingen nog niet teruggevonden op de vernieuwde site. . Er zijn geen expliciete toezeggingen gedaan maar over de meeste punten die moesten veranderen of verbeteren was de webmaster het met ons eens.
Daarna 3/4 jaar gewacht op die vernieuwing terwijl er eerst werd gesproken over medio okt / nov 2015 maar dat bleek niet haalbaar.
Het was voor mij een reden lange tijd niets meer te plaatsen in afwachting van de vernieuwde site.
Het resultaat van dit wachten valt me tegen , geeft helaas een regen aan klachten en ik blijf het onbegrijpelijk vinden dat de site niet eerst is uitgetest..
Bij mijn weten heeft dit akkefietje heel veel geld gekost ( BNN) maar het resultaat vind ik zeer teleurstellend en velen met mij. Ook vandaag weer een fotograaf die 13 foto's heeft geplaatst.
Of de door gebruikers gewenste veranderingen en verbeteringen er nog komen ?
Vlg. de webredactie wordt er nog steeds gesleuteld aan de website.
Tot nu toe vind ik de nieuwe site erg onpersoonlijk gebruiksonvriendelijk en tijdrovend.
Een probleem dat door vele trouwe gebruikers als zeer storend wordt ervaren en op deze nieuwe site alleen nog maar storender is gaan werken.