Ik wist dat het ging gebeuren dat de herten die door toedoen en tot schande van een organisatie in Nederland afgeschoten moeten worden terwijl het kern gezonde dieren zijn en zelfs de kalveren ervan wat ik persoonlijk een grof schandaal vind en een pure vorm van dierenmishandeling

En nu lees ik net weer dat dezelfde herten verkocht gaan worden aan een groothandel in wild die ze gaat slachten en verkopen aan poeliers zodat die ervan kunnen profiteren

En nu komt mijn vraag waarom worden die herten niet weggegeven aan organisaties die de arme en hulpbehoefende delen van de bevolking helpen om een beetje bestaan te laten houden , maar worden ze aan poeliers verkocht waar alleen de rijkere bewoners van dit land er weer van kunnen profiteren ?

Persoonlijk mogen ze van mij alle arme dieren in een groot massagraf begraven en als waarschuwing laten voortbestaan om te voorkomen dat er weer organisaties /personen op zo'n onzalig idee komen waar van te voren al vast stond dat het een groot debacle zou worden

mvg Karel Buitenkamp