Een nachtvlinder ? Champ d'Icare (Icarus) on Pinterest Geplaatst op 10-06-2019 om 19:04 Deel op Facebook Deel op Twitter Vloog door het huis
jeanette Geplaatst op 10-06-2019 om 23:10 Ja, deze vlinder is een Veelvraat, Martin.Wat oranje gekleurd is bij mijn reactie is een link; als je daar op klikt krijg je foto's plus info te zien.
Champ d'Icare (Icarus) on Pinterest Geplaatst op 10-06-2019 om 22:48 Dat begrijp ik niet, we doen ons best om een "beest" een naam te geven. Maar is deze nachtvlinder een veelvraat?
jeanette Geplaatst op 10-06-2019 om 20:19 Ja, inderdaad een nachtvlinder .....die je moet zoeken bij de Spinners ( Lasiocampidae), Martin.Hij staat vast en zeker op de links die ik je eerder heb gegeven.Altijd leuk - en daar leer je het meeste van- om zelf te proberen om achter een naam te komen!Dit is een Veelvraat (Macrothylacia rubi).
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (4)
Met dank Jeanette
Martin
Ja, deze vlinder is een Veelvraat, Martin.
Wat oranje gekleurd is bij mijn reactie is een link; als je daar op klikt krijg je foto's plus info te zien.
Dat begrijp ik niet, we doen ons best om een "beest" een naam te geven. Maar is deze nachtvlinder een veelvraat?
Ja, inderdaad een nachtvlinder .....die je moet zoeken bij de Spinners ( Lasiocampidae), Martin.
Hij staat vast en zeker op de links die ik je eerder heb gegeven.
Altijd leuk - en daar leer je het meeste van- om zelf te proberen om achter een naam te komen!
Dit is een Veelvraat (Macrothylacia rubi).