Eitjes van ...... ?? meeney Geplaatst op 09-07-2023 om 16:20 Deel op Facebook Deel op Twitter Op een klimop blad zag ik dit "spinsel" en denk dat er eitjes in verborgen zitten maar van welke spin - heb geen idee.Alvast dank voor een antwoord - vriendelijke groet van Natan
meeney Geplaatst op 12-07-2023 om 09:39 Dank u wel - ik zie wel wat groeien maar nog niet duidelijk wat het gaat worden.Ik hoop op tijd te zijn voor de "'uitkomst"' - vriendelijke groet, Natan
jeanette Geplaatst op 11-07-2023 om 09:15 Ben nog even voor je gaan zoeken Natan en heel misschien zijn het de eitjes van een Groen kadertje - Nigma walckenaeri. Kijk maar even hier en hier. en dan even zoeken bij Nigma walckenaeri.Geen zekerheid dus!! slechts een mogelijkheid....dus blijft leuk om het te volgen.
meeney Geplaatst op 10-07-2023 om 09:03 Wat jammer, maar ik loop er iedere dag langs en zal blijven kijken. Dank u en groetjes, Natan
jeanette Geplaatst op 09-07-2023 om 17:32 Dat weet ik ook niet Natan; er zijn bijv,. ook stofluizen die dergelijke spinsels over hun eitjes maken. Leuk om het proces te volgen!
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (4)
Dank u wel - ik zie wel wat groeien maar nog niet duidelijk wat het gaat worden.
Ik hoop op tijd te zijn voor de "'uitkomst"' - vriendelijke groet, Natan
Ben nog even voor je gaan zoeken Natan en heel misschien zijn het de eitjes van een Groen kadertje - Nigma walckenaeri.
Kijk maar even hier en hier. en dan even zoeken bij Nigma walckenaeri.
Geen zekerheid dus!! slechts een mogelijkheid....dus blijft leuk om het te volgen.
Wat jammer, maar ik loop er iedere dag langs en zal blijven kijken. Dank u en groetjes, Natan
Dat weet ik ook niet Natan; er zijn bijv,. ook stofluizen die dergelijke spinsels over hun eitjes maken. Leuk om het proces te volgen!