Heb goed gezocht maar geen nimfen kunnen vinden , jammer. Wel een smalle randwants, als ik het goed heb tenminste.
Fijn weekend en dank voor alle info.
Groetjes, Natan
jeanette
Je zou nu vooral de uit de eitjes gekomen nimfen kunnen vinden maar die zijn heel klein en schuw.
meeney
Nu zie ik het, dank u. De wants heb ik nog niet gevonden :(
Groetjes, Natan
jeanette
Aan de bovenkant van de eitjes zie je dat het kapje waar ze uit de eitjes zijn gekropen, er af is Natan. Zie ook hier.
meeney
Dank u wel en wat knap dat u ziet dat de eitjes al verlaten zijn.
Ik ga zoeken naar de wants. Vriendelijke groet, Natan
jeanette
Het zijn eitjes van een wants Natan; vermoedelijk van een Zuringrandwants of eventueel van een Smalle randwants ..Maar ik denk van de eerste soort. Ze zijn trouwens al verlaten.
Misschien vindt je een nymf; op de link kun je zien hoe die er uitzien.
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (6)
Heb goed gezocht maar geen nimfen kunnen vinden , jammer. Wel een smalle randwants, als ik het goed heb tenminste.
Fijn weekend en dank voor alle info.
Groetjes, Natan
Je zou nu vooral de uit de eitjes gekomen nimfen kunnen vinden maar die zijn heel klein en schuw.
Nu zie ik het, dank u. De wants heb ik nog niet gevonden :(
Groetjes, Natan
Aan de bovenkant van de eitjes zie je dat het kapje waar ze uit de eitjes zijn gekropen, er af is Natan. Zie ook hier.
Dank u wel en wat knap dat u ziet dat de eitjes al verlaten zijn.
Ik ga zoeken naar de wants. Vriendelijke groet, Natan
Het zijn eitjes van een wants Natan; vermoedelijk van een Zuringrandwants of eventueel van een Smalle randwants ..Maar ik denk van de eerste soort. Ze zijn trouwens al verlaten.
Misschien vindt je een nymf; op de link kun je zien hoe die er uitzien.