Er zijn weer fouten op de site !
Als ik de knop "laad meer foto's" indruk, komen er geen andere foto's, de knop werk dus niet.
Ik zie dus alleen de eerste pagina maar, zowel bij Mooiste, als bij Nieuwste foto's.
Als ik in het FORUM zit en terug wil naar foto's, gaat dit niet, ik moet eerst naar Home en kan dan pas naar foto's.
Ik zie ook bij Mooiste foto geen naam van de fotograaf meer en het view teken met aantal is verdwenen.
Ik heb een mail gestuurd, ik werk met iPad en heb de Browser geschiedenis schoongemaakt.
Dank voor een reactie,
Jeanet
Ik zie dus alleen de eerste pagina maar, zowel bij Mooiste, als bij Nieuwste foto's.
Als ik in het FORUM zit en terug wil naar foto's, gaat dit niet, ik moet eerst naar Home en kan dan pas naar foto's.
Ik zie ook bij Mooiste foto geen naam van de fotograaf meer en het view teken met aantal is verdwenen.
Ik heb een mail gestuurd, ik werk met iPad en heb de Browser geschiedenis schoongemaakt.
Dank voor een reactie,
Jeanet
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (7)
Ik kijk steeds minder op VV en heb naar aanleiding van jouw melding even gekeken op de site.
Als ik vanaf het forum klik op foto's dan krijg ik pagina niet gevonden.
Kies ik daar voor foto's dan zie ik pagina niet gevonden.
Ga ik naar mooiste of nieuwste dan werkt het wel.
Ga ik naar een foto kijken en wil meer foto's van de fotograaf bekijken dan krijg ik weer pagina niet gevonden.
Ik heb de site bekeken met een iPad en de browsergeschiedenis net als jij schoongemaakt voor ik ging kijken.
Dus.....nog steeds bugs op de VV site, niet fijn voor de bezoekers.
Ik wens je een fijn weekend , groet van Femmy
Hg
Frieda
Gr Frieda
(Grappig ik had de taakbalk steeds gewoon boven staan, maar soms springt die opeens naar opzij . Tegenovergesteld dus. Bij navragen blijkt dit verspringen te komen doordat de gebruiker het scherm verkleint of vergroot en heeft te maken met de koppeling met de gsm versie. Ik vind juist de taakbalk bovenin handiger,
en inderdaad daar zijn de categorien sinds kort ook bijgekomen)
Ik kan wel van het forum naar de foto's zonder eerst naar home te moeten, ik had vanmorgen de pagina veranderd (met control en muis) en de items gingen van links opzij naar bovenaan.
Ik zag toen ook voor het eerst de categorieen staan.
Maar de foto's waren veel kleiner en dat was niet leuk, plus het pijltje onderaan waarmee je terug kunt naar boven was er ook niet meer.
Dus ik heb het weer teruggezet, dan maar geen categorieen, nu nog even de nieuwe bug eruit...