opslaan als FAVORIET -functie moet gewoon terug . als je't mij vraagt
Sorry.
vroegevogels
Het favoriet maken van een foto kon helaas niet mee naar de nieuwe site. Vragen over de website kunnen het best via het contactformulier gesteld worden dan kunnen we ook gerichte vragen stellen die het probleem kunnen verhelderen en eventueel oplossen. We zullen deze opmerking meenemen voor als we ruimte krijgen voor verbeteringen die zijn we nu aan het inventariseren.
Vriendelijke groet,
Webredactie Vroege Vogels
babohj
Het is nog steeds erg omslachtig en tijdrovend. Had gedacht dat ook dit genoemde probleem was opgelost maar helaas...
Ook het aantal malen dat de foto is bekeken ontbreekt nog steeds en is ws met het ingaan v.d vernieuwde site bij alle eerder geplaatste foto's verdwenen. Jammer is ook dat het vergrootglas bij de foto's is verdwenen want vaak was dat op de oude site een hele welkome mogelijkheid. De pijltjes die er nu bij staan werken niet.
Zo vind ik het ook nog steeds een zoekplaatje op Forum om bij een eerder geplaatste vraag/ antwoord terug te komen want de oude indeling in rubrieken werkte veel eenvoudiger.
Al met al ben ik nog niet enthousiast, alhoewel ik nog steeds hoop dat de redactie onze klachten serieus neemt en er meer verbeteringen komen.
Jeanet1
Ik werk met een iPad, op inmiddls 3 Apps gemaakt, een voor Vroege Vogels Home, een voor Vroege Vogels Nieuwste foto"s em een met de Url die hieronder genoemd staat met community, dan hoef ik alleen maar de naam erachter te zetten, werkt iets sneller.
Maar het is jammer dat we zoveel stappen doormoeten, wel fijn dat het reageren sneller gaat.
Maar alle problemen zijn er nog niet uit, der ergens genoemde dubbele fotos die getoond worden en niet dubbel zijn. En het steeds terug komen bij de laatste fotos als je gereageerd hebt op een foto is ook nog hinderlijk.
Succes, verder!
Jeanet
bastet
Kopieer de volgende link en plak die in de adresbalk bovenin :
https://vroegevogels.bnnvara.nl/community/fotos/
en daarachter typ je dan de naam van de fotograaf.
Link of tekst kopiƫren doe je zo:
Ga met de linkermuisklik ingedrukt over de link = wordt blauw
Kiezen voor kopiƫren (met rechtermuisknop op de blauwe tekst )
Cursor in adresbalk browser ( haal de tekst even weg )
Rechtermuisklik in de lege adresbalk en dan,
Kiezen voor plakken ( zorg wel dat er voor het plakken geen tekst in de adresbalk staat )
Dan op enter drukken en je gaat naar de link.
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (5)
opslaan als FAVORIET -functie moet gewoon terug . als je't mij vraagt
Sorry.
Vriendelijke groet,
Webredactie Vroege Vogels
Ook het aantal malen dat de foto is bekeken ontbreekt nog steeds en is ws met het ingaan v.d vernieuwde site bij alle eerder geplaatste foto's verdwenen. Jammer is ook dat het vergrootglas bij de foto's is verdwenen want vaak was dat op de oude site een hele welkome mogelijkheid. De pijltjes die er nu bij staan werken niet.
Zo vind ik het ook nog steeds een zoekplaatje op Forum om bij een eerder geplaatste vraag/ antwoord terug te komen want de oude indeling in rubrieken werkte veel eenvoudiger.
Al met al ben ik nog niet enthousiast, alhoewel ik nog steeds hoop dat de redactie onze klachten serieus neemt en er meer verbeteringen komen.
Maar het is jammer dat we zoveel stappen doormoeten, wel fijn dat het reageren sneller gaat.
Maar alle problemen zijn er nog niet uit, der ergens genoemde dubbele fotos die getoond worden en niet dubbel zijn. En het steeds terug komen bij de laatste fotos als je gereageerd hebt op een foto is ook nog hinderlijk.
Succes, verder!
Jeanet
https://vroegevogels.bnnvara.nl/community/fotos/
en daarachter typ je dan de naam van de fotograaf.
Link of tekst kopiƫren doe je zo:
Ga met de linkermuisklik ingedrukt over de link = wordt blauw
Kiezen voor kopiƫren (met rechtermuisknop op de blauwe tekst )
Cursor in adresbalk browser ( haal de tekst even weg )
Rechtermuisklik in de lege adresbalk en dan,
Kiezen voor plakken ( zorg wel dat er voor het plakken geen tekst in de adresbalk staat )
Dan op enter drukken en je gaat naar de link.
Deze info heb ik van Femmynl.
Succes en groetjes,
Erie