Foto van de week?
Ik ontvang de nieuwsbrief van vroege vogels en zou dan als extraatje ook de nieuwsbrief van natuur in beeld ontvangen dit is echter niet zo!
Mijn foto zou daarin zijn verschenen als foto van de week, heel leuk, zelf kan ik hem echter niet vinden als ik natuur in beeld aanklik.
Hoe kan ik me daar voor opgeven? Of is dit hetzelfde als de nieuwsbrief van vr. vogels?
gr. Hannitsko (Hanneke Plaatsman)
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (3)
Als je ingelogd bent kunt u naar de accountinstellingen gaan door rechts bovenin op uw profiel te klikken. Ga daarna naar de optie: Notificatie-instellingen titels en nieuwsbrieven
Onder het kopje nieuwsbrieven vindt u alle nieuwsbrieven die vanuit BNNVARA worden verstuurd. Een daarvan is ‘Vroege Vogels - Natuur in Beeld’. Die staat helemaal onderaan. Vink aan welke u wilt hebben en voortaan krijgt u de nieuwsbrief.
Mocht dit niet het geval zijn dan kunt u ons het best bereiken via de Contact pagina dan kunnen uw probleem beter oplossen.
Daar staat ook hoe je "Natuur in beeld" kunt ontvangen.
Hoi Hanneke,
Onderaan deze pagina staat "Nieuwsbrief". Als je daarop klikt, krijg je te lezen wat je moet doen om de Nieuwsbrief te ontvangen.
Vriendelijke groet,
Tjerk