Het zou fijn zijn als men de smartphone horizontaal houdt bij het filmen. Dit doen de meeste mensen fout! Misschien een idee om hier eens aandacht aan te besteden tijdens een uitzending...?
Blijf op de hoogte
Houd mij per mail op de hoogte van nieuwe reacties op deze vraag.
Ja,ik snap het.Gebeurt mij ook dus houd 'm horizontaal.Als je 'm keert op je toestel komt ie toch verkeerd op de site.Thuis achter de laptop staat ie dan goed.Ik heb het over de foto's,maar dat is dus hetzelfde.Het ligt dus aan de site. ik.Maar om daar nou in de uitzending aandacht aan te besteden....
JoostBak
smartphones zijn niet om te fotograferen of filmen maar om geinige kiekjes te maken voor social media. Dat de kwaliteit maar zozo is speelt daarbij geen enkele rol,......
arendbuizerd
Klopt, ondervinding is de beste leermeester.
gr. Arend
Hennepen
Goed idee! hetzelfde met foto's, vaak worden ze verticaal genomen terwijl het horizontaal moet zijn.
Dan krijg je weer zo'n foto toegestuurd die je niet eens kunt keren, af en toe staat er ook zo'n foto op de site van vv.
Het zou al schelen als daarop gewezen zou worden bij de verkoop, al is het wel iets dat blijkbaar bijna automatisch weer fout gaat.
Heleend
Het zou fijn zijn als men zijn vraag niet in zevenvoud plaatst, want welke wil je dan beantwoord hebben??
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (5)
gr. Arend
Dan krijg je weer zo'n foto toegestuurd die je niet eens kunt keren, af en toe staat er ook zo'n foto op de site van vv.
Het zou al schelen als daarop gewezen zou worden bij de verkoop, al is het wel iets dat blijkbaar bijna automatisch weer fout gaat.
:)