Ja top hoor - eerste waarnemig uit de omgeving van Rotterdam!
De soort timmert kennelijk aardig aan de weg, maar alleen zo wordt dat ook zichtbaar voor andere geïnteresseerden :o)
Groet! Arp
janjoost
reactie waarneming.nl :
Beste J. Joost
De determinatie is correct, ik heb de waarneming op zeker gezet.
Met vriendelijke groeten,
Martijn Kos.
Mooi toch ?!! LEUK ! - groet.
pudding4brains
Hoi samen,
Allereerst dank aan JanJoost voor het nemen van de moeite van registratie etc. voor het invoeren van deze waarneming! Alle waarnemingen helpen :o)
Even als toelichting op de verwarring: Als ik naar waarneming verlink probeer ik zoveel mogelijk links te bouwen waarbij het vinkje "Alleen goedgekeurd" aan staat, omdat je anders kans hebt dat de fotoverzameling of het kaartje waar je naar linkt allerlei fouten bevat van nog niet gecontroleerde waarnemingen.
Dus voor mijn kaartje had ik "only_valid=1" in de link opgenomen.
Jeanette maakt daar kennelijk ook een gewoonte van (?), want haar eerste link naar de foto's van de soort bevatte "only_approved=1" en dat foto-overzicht toont dus alleen de reeds gevalideerde foto's. Vandaar dat de foto van JanJoost er niet te zien was, want die is/was nog niet bekeken en gevalideerd.
De tweede keer dat Jeanette naar de foto's linkte was dat zonder "only_approved" dus werd de nieuwe foto wel getoond :o)
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (15)
Ja top hoor - eerste waarnemig uit de omgeving van Rotterdam!
De soort timmert kennelijk aardig aan de weg, maar alleen zo wordt dat ook zichtbaar voor andere geïnteresseerden :o)
Groet! Arp
reactie waarneming.nl :
Beste J. Joost
De determinatie is correct, ik heb de waarneming op zeker gezet.
Met vriendelijke groeten,
Martijn Kos.
Mooi toch ?!! LEUK ! - groet.
Hoi samen,
Allereerst dank aan JanJoost voor het nemen van de moeite van registratie etc. voor het invoeren van deze waarneming! Alle waarnemingen helpen :o)
Even als toelichting op de verwarring: Als ik naar waarneming verlink probeer ik zoveel mogelijk links te bouwen waarbij het vinkje "Alleen goedgekeurd" aan staat, omdat je anders kans hebt dat de fotoverzameling of het kaartje waar je naar linkt allerlei fouten bevat van nog niet gecontroleerde waarnemingen.
Dus voor mijn kaartje had ik "only_valid=1" in de link opgenomen.
Jeanette maakt daar kennelijk ook een gewoonte van (?), want haar eerste link naar de foto's van de soort bevatte "only_approved=1" en dat foto-overzicht toont dus alleen de reeds gevalideerde foto's. Vandaar dat de foto van JanJoost er niet te zien was, want die is/was nog niet bekeken en gevalideerd.
De tweede keer dat Jeanette naar de foto's linkte was dat zonder "only_approved" dus werd de nieuwe foto wel getoond :o)
Groetsenzo, Arp
Okay
Thnx. - ik ga kijkje nemen.
Gelukt!!
M'n waarneming is van 2017-08-07
7 Aug. 2017
Moet eerst gevalideerd worden?
geen idee ingewikkeld . account aanmaken ...... ( .. )
Ga checken als ik meer tijd heb.
Dank jeanette
groet.
Hij staat er nog niet bij op wrn.nl , JanJoost.....is er iets mis gegaan?
P.S.
-onder de gebr.naam J.Joost.
groet.