Rayan Majoor heeft mijn vraag verplaatst naar het sub-board RUPSEN.
Zijn laatste opmerking: "geparasiteerde windevedermot".
jeanette
Hazelaaruil zal het niet zijn Tjerk, maar hopelijk kom je zo verder.
tjerknawijn
Beeldherkenning waarneming geeft als eerste suggestie hazelaaruil (30%).
Heb dat geaccepteerd en op nachtvlindersforum geplaatst met de vraag of die suggestie juist is. Als ik een reactie krijgt, laat ik het hier weten.
jeanette
Daar kom ik ook niet uit Tjerk.. ook niet of het een larve of een pop is. Probeer het maar even op het forum van wrn. bij insecten overig . Dan verplaatsen ze hem zonodig wel.
tjerknawijn
Een volgende keer ook maar naar de onderkant kijken. Ik vraag me nu af, of het soms een rups zou kunnen zijn. Dus tientallen rupsen bekeken op vlinderstichting.nl, maar zo gauw geen gelijkende kunnen vinden.
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (6)
Dank voor het terugkoppelen Tjerk! Weer wat geleerd.
Zie dat Rayan die zelf eerder had gevonden.
Rayan Majoor heeft mijn vraag verplaatst naar het sub-board RUPSEN.
Zijn laatste opmerking: "geparasiteerde windevedermot".
Hazelaaruil zal het niet zijn Tjerk, maar hopelijk kom je zo verder.
Beeldherkenning waarneming geeft als eerste suggestie hazelaaruil (30%).
Heb dat geaccepteerd en op nachtvlindersforum geplaatst met de vraag of die suggestie juist is. Als ik een reactie krijgt, laat ik het hier weten.
Daar kom ik ook niet uit Tjerk.. ook niet of het een larve of een pop is. Probeer het maar even op het forum van wrn. bij insecten overig . Dan verplaatsen ze hem zonodig wel.
Een volgende keer ook maar naar de onderkant kijken. Ik vraag me nu af, of het soms een rups zou kunnen zijn. Dus tientallen rupsen bekeken op vlinderstichting.nl, maar zo gauw geen gelijkende kunnen vinden.