Ik ben mijn tuin aan het opschonen. Kom van alles tegen. Onder en achter de wilde geraniums. Ik wil mijn kennis vergroten. Dus help me a.u.b. Wat is dit nu weer?
En nog een vraag, als ik iets per ongeluk dubbel plaats, hoe kan ik dat verwijderen?
Blijf op de hoogte
Houd mij per mail op de hoogte van nieuwe reacties op deze vraag.
Michelle, op jouw foto staat wel Hertshooi, maar de Latijnse naam die je er bij zet (hypericum perforatum) is van het St. Janskruid.........
Jouw plant - Hertshooi- is vermoedelijk Hypericum patulum 'Hidcote'
chelle
Hypericum perforatum (hertshooi).Hij staat dit jaar echt prachtig te bloeien in de tuin en breidt zich mooi uit. Helaas is de foto niet echt scherp
AlidaP
Dank. leuk die antwoorden. Ik ben nu bezig met het slopen van heel veel woekerende wilde geraniums. Hier komt een close up van het Sint Janskruid.
chelle
Ik zit ernaast wat ik bedoel.Jeanette heeft vlg. mij het goede antwoord
chelle
Dat denk ik ook.Misschien wil je nog meer een close up van bloem met blad maken?Je hebt er ook die overal spontaan opkomen.Daar komen besjes aan.Is er een met een sterk geurend blad.En..leuk juist die vragen.En zo heb je zomaar bloemen gratis en voor niets Komen veel insecten op af en als je geluk hebt ook de behangersbij.
chelle
Dat denk ik ook.Misschien wil je nog meer een close up van bloem met blad maken?Je hebt er ook die overal spontaan opkomen.Daar komen besjes aan.Is er een met een sterk geurend blad.En..leuk juist die vragen.En zo heb je zomaar bloemen gratis en voor niets Komen veel insecten op af en als je geluk hebt ook de behangersbij.
jeanette
Is volgens mij Sintjanskruid-Hypericum perforatum.
Je kunt zelf geen dubbele melding verwijderen...helaas. Maakt niet uit hoor.
Als je weer een plant tegenkomt waarvan je de naam niet weet, gewoon hier plaatsen en kijken we weer of we je kunnen verder helpen.
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (7)
Jouw plant - Hertshooi- is vermoedelijk Hypericum patulum 'Hidcote'
Je kunt zelf geen dubbele melding verwijderen...helaas. Maakt niet uit hoor.
Als je weer een plant tegenkomt waarvan je de naam niet weet, gewoon hier plaatsen en kijken we weer of we je kunnen verder helpen.