GELE PLUIMEN AlidaP Geplaatst op 19-08-2017 om 13:41 Deel op Facebook Deel op Twitter Op weg naar Groesbeek tijdens een etappe van het Pieter Pad op 1 augustus liep ik langs deze pluimen. Ze lijken op de pluimen in mijn tuin, maar zijn niet dezelfde.
AlidaP Geplaatst op 19-08-2017 om 18:11 bedankt. Ik ben met Guldenroede tevreden. Ik zal je inbreng vermelden in mijn fotoverslag van het PP.Lida
jeanette Geplaatst op 19-08-2017 om 18:08 Hier het verschil en uitleg over zowel Canadese- als Late guldenroede, die allebei tot de mogelijkheden behoren.Dus: altijd weer graag details foto's.
ivn-er Geplaatst op 19-08-2017 om 17:03 In ider geval een Solidago maar welke guldenroede het precies is daarover durf ik me niet uit te laten. Gr. Dick
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (4)
bedankt. Ik ben met Guldenroede tevreden. Ik zal je inbreng vermelden in mijn fotoverslag van het PP.
Lida
Hier het verschil en uitleg over zowel Canadese- als Late guldenroede, die allebei tot de mogelijkheden behoren.
Dus: altijd weer graag details foto's.
In ider geval een Solidago maar welke guldenroede het precies is daarover durf ik me niet uit te laten. Gr. Dick
Guldenroede, solidago.