grote kever mart vissers Geplaatst op 18-03-2019 om 21:27 Deel op Facebook Deel op Twitter Hallo,Weet iemand welke kever (soort) dit is?Gefotografeerd in Zuid-Afrika, ik schat ca. 8-10cm groot.Ik heb gezocht en kom niet verder, het lijkt wel een kruising tussen een Vliegend Hert en een Titanus Giganteus.Bedankt
pudding4brains Geplaatst op 19-03-2019 om 00:11 Het is in elk geval een boktor - iets in de hoek van Birandra of nauw verwant.Dus in die richting verder zoeken.Groetsjens, Arp
jeanette Geplaatst op 18-03-2019 om 23:31 Heb al mijn boeken met Z.Afrikaanse kevers doorgekeken, maar helaas niet kunnen vinden, Mart.Je zou het even op het keverforum van Observado.org kunnen proberen.Misschien is het goed om dan ook nog even te vermelden in welk deel van Z.A. en in wat voor biotoop je hem vond.
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (3)
Bedankt voor de reacties, ik zal eens verder zoeken.
Het is in elk geval een boktor - iets in de hoek van Birandra of nauw verwant.
Dus in die richting verder zoeken.
Groetsjens, Arp
Heb al mijn boeken met Z.Afrikaanse kevers doorgekeken, maar helaas niet kunnen vinden, Mart.
Je zou het even op het keverforum van Observado.org kunnen proberen.
Misschien is het goed om dan ook nog even te vermelden in welk deel van Z.A. en in wat voor biotoop je hem vond.