Sinds enkele dagen zie ik meestal aan de toppen van de venkel dit mini beestje .lk heb er een foto van gemaakt, ik hoop , dat iemand het herkent l Die venkel is eigenlijk voor de vlinders bedoeld .
Blijf op de hoogte
Houd mij per mail op de hoogte van nieuwe reacties op deze vraag.
Dank je wel voor de reactie . Het is jammer , maar ik kan geen macro foto’s make. .Mijn telefoon is beter dan die camera , die ik heb .
Ik zal proberen , om een betere foto te maken , hoop , dat het lukt.
Nogmaals bedankt,
Katja
jeanette
Ja, goede plant ook voor de Koninginnenpage, Katja!
De foto laat te weinig zien en helaas kan ik het insectje niet vergroten vanwege de slecht ontworpen site. Wat kan het zijn...bladluis? nimf van een wants?
Als je er een macro-opname van zou kunnen maken is er wellicht iets meer van te zetten. Of proberen het insectje op de foto uit te snijden en dan hier nog even plaatsen.
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (3)
Ik ben wel zeker van een luis..
Dank je wel voor de reactie . Het is jammer , maar ik kan geen macro foto’s make. .Mijn telefoon is beter dan die camera , die ik heb .
Ik zal proberen , om een betere foto te maken , hoop , dat het lukt.
Nogmaals bedankt,
Katja
Ja, goede plant ook voor de Koninginnenpage, Katja!
De foto laat te weinig zien en helaas kan ik het insectje niet vergroten vanwege de slecht ontworpen site. Wat kan het zijn...bladluis? nimf van een wants?
Als je er een macro-opname van zou kunnen maken is er wellicht iets meer van te zetten. Of proberen het insectje op de foto uit te snijden en dan hier nog even plaatsen.