Een van de grootste uitdagingen van deze tijd is leren omgaan met de oorzaken en gevolgen van de wereldwijde klimaatverandering. De natuur kan dit niet alleen oplossen en heeft daarom massaal onze hulp nodig om samen de klimaatverandering tegen te gaan. Maar hoe gaan we dat doen? Wat vertellen we onze omgeving? Wat vertellen we toekomstige generaties?

Ik ben een 4e jaars Creative Business student aan de Hogeschool van Amsterdam. Voordat ik afstudeer voor mijn bacheloropleiding zoek ik nog enkele mensen die een enquête willen invullen.

Voor mijn afstudeerproject onderzoek ik welke verhalen over klimaatverandering ervoor zorgen dat we massaal in klimaatactie komen en ons gedrag aanpassen. Daarbij leg ik de nadruk op aantrekkingen van angst en hoop in klimaatverhalen en welke rol lokale en mondiale perspectieven spelen in deze verhalen. Ik voer dit onderzoek uit voor milieuorganisatie Greenpeace Nederland met als doel hét activerende verhaal over klimaatverandering de wereld inbrengen.

De enquête kost maximaal 10 minuten van uw tijd en daarmee helpt u mij met afstuderen en het vormen van een verhaal.

Dit is de link naar de enquête: https://hva.eu.qualtrics.com/jfe/form/SV_5tqI5Xo8yOhmmNf

 

Alvast bedankt voor uw bijdrage,

Joris

Help een student: enquête klimaatverhalen (max. 10 min)