Kan iemand mij even uitleggen waarom onze eigen inheemse grazers -- Koeien - Paarden - Geiten - Schapen - Herten niet in staat zouden zijn om onze diverse gebieden te begrazen ?

Deze soorten hebben nu al duizend jaar lang onze gebieden met succes begraasd dacht ik zo !

Nu hoor ik weer vanmorgen zondag de 10e feb 2019 op de radio dat iemand op het onzalige idee is gekomen om Ezels te willen introduceren om gebieden te gaan begrazen

Deze dieren komen ( oorspronkelijk ) niet uit Nederland maar uit vrij droge gebieden en een stuk warmer als hier ten lande en passen dus ook niet in onze fauna

Waarom wil men de ene soort uitroeien ( huiskraai ) die totaal geen kwaad deden en zich ook niet verspreiden of sterk vermeerderden in Hoek van Holland waar ze al meer dan 20 jaar rustig samen leefden met andere soorten , en gaan ze een soort introduceren als de ezel terwijl wij hier alle grazers in ons land hebben om elk gebied te kunnen begrazen ?

Ik word zo langzamerhand een beetje erg moe dan dat eeuwige geëxperimenteer met soorten die hier niet thuis horen , en vraag ik me echt af wanneer die flora en fauna vervalsing hier in dit land eens ophoud !