Ja, dat bedoelde ik inderdaad. Ik was voor het eerst op die site, dus heb een account aangemaakt. Maar op mijn telefoon lukte het toch niet goed om de melding te versturen. Ik heb het nu alsnog gemeld via mijn desktop. Ik hoop dat het nu goed is gegaan.
Het is altijd belangrijk om ook hier even de datum van waarneming en de locatie aan te geven; want niet overal worden ze gezien. Meer info bij een vraag helpt alleen maar om tot een goed antwoord te komen.
jeanette
Goed zo; heel goed om ze daar te registreren zodat zichtbaar wordt waar ze worden waargenomen, en worden beoordeeld.
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (6)
Ja, dat bedoelde ik inderdaad. Ik was voor het eerst op die site, dus heb een account aangemaakt. Maar op mijn telefoon lukte het toch niet goed om de melding te versturen. Ik heb het nu alsnog gemeld via mijn desktop. Ik hoop dat het nu goed is gegaan.
Nog even: bedoel je dat je hem hebt ingevoerd op wrn.?
Het is altijd belangrijk om ook hier even de datum van waarneming en de locatie aan te geven; want niet overal worden ze gezien. Meer info bij een vraag helpt alleen maar om tot een goed antwoord te komen.
Goed zo; heel goed om ze daar te registreren zodat zichtbaar wordt waar ze worden waargenomen, en worden beoordeeld.
Ik heb hem net ook gemeld op waarnemingen.nl.
Dankjewel, Jeanette.
Wat leuk om te weten!
Dat is het fraaie 3e nimfenstadium van de zuidelijke groene schildwants (Nezara viridula, Elise.
Ze worden regelmatig ingevoerd met allerlei producten uit Z. Europa. Vermoedelijhk komen ze oorpsronkelijk uit Ethiopie.
In de open lucht worden nimfen waargenomen van half augustus tot begin oktober. Ze staan nu nog als zeldzaam te boek in Nederland.