Daar kan ik met deze foto geen chocola van maken Hanneke. Dan zou je die plek haarscherp op een foto moeten hebben om te zien wat het zou kunnen zijn.
Hannitsko
Ik dacht zelf, misschien een mijt, maar of die er zo uitzien?
jeanette
Die had ik gemist Hanneke...geen idee, misschien een lichte beschadiging oid.?
Hannitsko
Dank je wel voor je antwoord Jeanette.
Maar ik bedoelde dat kleine knobbeltje dat midden op zijn rug zit tussen de twee streepjes in.
jeanette
Het is wel een van de soorten Dansvliegen ,Hanneke; zie je die twee zwarte lengtestreepjes op de borststukrug? Daaraan ontleent deze soort zijn naam; het is een tweestreepdansvlieg(Empis digramma).
Er zit niets op de rug; dat is het bovenbeen van een van de poten dat er iets bovenuitsteekt. En hij zit op Zevenblad.
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (6)
Daar kan ik met deze foto geen chocola van maken Hanneke. Dan zou je die plek haarscherp op een foto moeten hebben om te zien wat het zou kunnen zijn.
Ik dacht zelf, misschien een mijt, maar of die er zo uitzien?
Die had ik gemist Hanneke...geen idee, misschien een lichte beschadiging oid.?
Dank je wel voor je antwoord Jeanette.
Maar ik bedoelde dat kleine knobbeltje dat midden op zijn rug zit tussen de twee streepjes in.
Het is wel een van de soorten Dansvliegen ,Hanneke; zie je die twee zwarte lengtestreepjes op de borststukrug? Daaraan ontleent deze soort zijn naam; het is een tweestreepdansvlieg (Empis digramma).
Er zit niets op de rug; dat is het bovenbeen van een van de poten dat er iets bovenuitsteekt. En hij zit op Zevenblad.
Hier nog een foto waarop het blad te zien is.