Lijkt mij ook zwartvoetkrulzoom, om eerlijk te zijn deed de foto mij meteen denken aan een Krulzoom, maar wist niet geheel zeker of dit zo was, maar bij verdere info die ik las en de toegevoegde foto van de onderzijde lijkt het mij wel vrij zeker de zwartvoetkrulzoom.
maretak
Sorry ik bedoel de dennenaalden ...
maretak
Dank heren!
Geen andere foto van een steeltje jammer genoeg.
Maar toch een dennenstronk..gezien de dennenappel op de zwam
Dus we gaan voor de zwartvoetkrulzoom!!
Groet Marjan
JoostBak
Weet je zeker dat het een eik is? Zwartvoetkrulzomen groeien normaal op naaldhout
JoostBak
Zeker geen biefstuk zwam, heeft kleine buisjes, gaatjes aan de onderkant. Een zwartvoetkrulzoom zou ook wat mij betreft kunnen, maar doen moet een kort steeltje te zien zijn dat aan de onderkant donker is.
ivn-er
Heb je ook nog een foto van de steel? De hoed doet me wat denken aan de zwartvoetkrulzoom, maar zou ook een "verdwaalde" oesterzwam kunnen zijn. Gr. Dick
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (7)
Lijkt mij ook zwartvoetkrulzoom, om eerlijk te zijn deed de foto mij meteen denken aan een Krulzoom, maar wist niet geheel zeker of dit zo was, maar bij verdere info die ik las en de toegevoegde foto van de onderzijde lijkt het mij wel vrij zeker de zwartvoetkrulzoom.
Geen andere foto van een steeltje jammer genoeg.
Maar toch een dennenstronk..gezien de dennenappel op de zwam
Dus we gaan voor de zwartvoetkrulzoom!!
Groet Marjan
Heb je ook nog een foto van de steel? De hoed doet me wat denken aan de zwartvoetkrulzoom, maar zou ook een "verdwaalde" oesterzwam kunnen zijn. Gr. Dick