Sinds gister 5 oktober 2021 te Naarden, 2 van deze beestjes in huis gevonden, op de slaapkamer en in de woonkamer. Weet iemand wat het is en of ik actie moet ondernemen? Zie jullie reactie graag tegemoet. Gr
Blijf op de hoogte
Houd mij per mail op de hoogte van nieuwe reacties op deze vraag.
Weet iemand welke kakkerlak dit is?? Heb er overdag 2 gevonden. Eentje zat op de deur. Die had ik op een kier staan. En de hor was dicht. Hij is dus niet schuw van licht denk ik? Eentje draagt een pakket eieren bij zich. Zwart. Help....
Rogierpm
Beste Jeanette,
Ooh gelukkig! Dank je wel voor je reactie. Nu kan m’n vriendin weer rustig slapen :D
jeanette
Het is (ook) een Dwarsbandkakkerlak· Planuncus tingitanus s.l. .; op de link in mijn eerste reactie is daar dus info op een zelfde vraag te lezen. Niet schadelijk in ieder geval!
.
jeanette
Dat is inderdaad een van de soorten Kakkerlak; durf op dit moment nog even niet te zeggen welke soort precies. Dat zoek ik nog even uit en laat het weten.
Wel plaats ik hier alvast de reacties op een andere vraag over Kakkerlakken die hier recent werd gesteld. Zie hier.
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (13)
Weet iemand welke kakkerlak dit is?? Heb er overdag 2 gevonden. Eentje zat op de deur. Die had ik op een kier staan. En de hor was dicht. Hij is dus niet schuw van licht denk ik? Eentje draagt een pakket eieren bij zich. Zwart. Help....
Ooh gelukkig! Dank je wel voor je reactie. Nu kan m’n vriendin weer rustig slapen :D
Het is (ook) een Dwarsbandkakkerlak · Planuncus tingitanus s.l. .; op de link in mijn eerste reactie is daar dus info op een zelfde vraag te lezen. Niet schadelijk in ieder geval!
.
Dat is inderdaad een van de soorten Kakkerlak; durf op dit moment nog even niet te zeggen welke soort precies. Dat zoek ik nog even uit en laat het weten.
Wel plaats ik hier alvast de reacties op een andere vraag over Kakkerlakken die hier recent werd gesteld. Zie hier.