juffer 2 tjerknawijn Geplaatst op 27-08-2018 om 17:00 Deel op Facebook Deel op Twitter Achterstallig onderhoud. Foto's gemaakt bij Reeuwijkse Plassen.Ik blijf die juffers lastig vinden.Azuurwaterjuffer ?
martin01 Geplaatst op 28-08-2018 om 20:05 Variabele waterjuffers. Let op het ! ( uitroepteken ) op de borst.
tjerknawijn Geplaatst op 27-08-2018 om 19:34 Ben het helemaal met j eens over dat steeds weer moeten inloggen. Dat beneemt je soms de lust om iets in te voeren of ergens op te reageren.Bedankt voor je reacties op mijn drie juffervragen, Jeanette!!
jeanette Geplaatst op 27-08-2018 om 17:20 Poeh, word helemaal bunzig van deze site, alsmaar weer inloggen, wat een tijdverspilling...het houdt maar niet op, nou goed...Dit lijken mij Variabele waterjuffers - Conagrion pulchellum, Tjerk.
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (3)
Variabele waterjuffers. Let op het ! ( uitroepteken ) op de borst.
Ben het helemaal met j eens over dat steeds weer moeten inloggen. Dat beneemt je soms de lust om iets in te voeren of ergens op te reageren.
Bedankt voor je reacties op mijn drie juffervragen, Jeanette!!
Poeh, word helemaal bunzig van deze site, alsmaar weer inloggen, wat een tijdverspilling...het houdt maar niet op, nou goed...
Dit lijken mij Variabele waterjuffers - Conagrion pulchellum, Tjerk.