Junikever / Gouden tor of Julikever? ben_ii Geplaatst op 21-06-2018 om 18:29 Deel op Facebook Deel op Twitter De meningen zijn verdeeld bij de determinatie van deze afgebeelde kever.Gaarne jullie mening over dit diertje.
jeanette Geplaatst op 21-06-2018 om 18:51 Oo, die tweede foto had ik nog niet gezien; die is echt heel veel beter, en bevestigt de soort in mijn tweede reactie.
jeanette Geplaatst op 21-06-2018 om 18:49 Nog even verder gezocht en ik denk toch dat het een andere kever is, nl,. deAnomala dubia.En svp meer info bij een vraag!!! En een foto van de hele kever.....Dat maakt het zóveel makkelijker......
ben_ii Geplaatst op 21-06-2018 om 18:47 Ik dacht zelf aan de Junikever , maar daar werd bij de foto anders over gedacht.Heb nu een andere foto bijgeplaatst.Hopelijk geeft deze wat meer duidelijkheid.Dank voor jullie reactie.
jeanette Geplaatst op 21-06-2018 om 18:34 Wat denk jezelf?Probeer je ook altijd even een foto van de hele kever te maken en er bij te plaatsen?Vermoedelijk is dit een Junikever - Amphimallon solstitiale....
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (5)
Dankjewel Jeanette.
Oo, die tweede foto had ik nog niet gezien; die is echt heel veel beter, en bevestigt de soort in mijn tweede reactie.
Nog even verder gezocht en ik denk toch dat het een andere kever is, nl,. de
Anomala dubia.
En svp meer info bij een vraag!!! En een foto van de hele kever.....Dat maakt het zóveel makkelijker......
Ik dacht zelf aan de Junikever , maar daar werd bij de foto anders over gedacht.
Heb nu een andere foto bijgeplaatst.
Hopelijk geeft deze wat meer duidelijkheid.
Dank voor jullie reactie.
Wat denk jezelf?
Probeer je ook altijd even een foto van de hele kever te maken en er bij te plaatsen?
Vermoedelijk is dit een Junikever - Amphimallon solstitiale....