Hier nog een fotoo'tje -geopend bloempje. -maar 2 à 3 mm. groot. dd. 19-09-2017
Heb niet ge-checked wat betreft dat blad maar de tak met blad duiken samen op op meerdere plaatsen in die tuin, ... dus ... Ook een medewerker gevraagd maar die heeft zich vergist. met rood perzikkruid. Zal nog eens verder zoeken gaan.
Dank, Minke en Jeanette,
groet.
rijswijk
Dat lichtgroene blad met die donkere V is wel van Perzikkruid, maar inderdaad de bloem niet!
Weet je welk blad op de foto er wel bij hoort? Of zijn het misschien kale takken die tussen de andere planten ingroeien?
Ik heb geen idee in welke richting ik het moet zoeken. Wel rinkelt er ergens in mijn achterhoofd een heeeeeel zacht belletje.... Ik ben het ooit eens ergens tegengekomen, maar waar????
Groet, Minke.
janjoost
Sorry. rood perzikkruid Klopt niet !!
:-(
janjoost
rood perzikkruid . Leerde een fietstochtje me.
Hartelijk dank sowie so.
groet.
janjoost
takje met bloempjes totaal +/_ 60cm. hoog.
bladeren aan de grond
wrschnlk. aangeplant
janjoost
Hallo Jeanette , Dank voor de goeie tips .
Heb nog een iets oudere foto, met wat blauw-verkleuring wegens belichting-fout.
bij deze:
jeanette
Janjoost, heb je ook een foto van de hele plant, en van het blad, info over de hoogte en in wat voor biotoop?
Wil je proberen meer informatie bij een vraag te plaatsen en niet alleen detailfoto's plaatsen? Er is echt meer nodig om tot een goede determinatie te komen. Het is handig om daar met het fotograferen ook even rekening mee te houden.
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (17)
Dank,
Hier nog een fotoo'tje -geopend bloempje. -maar 2 à 3 mm. groot. dd. 19-09-2017
Heb niet ge-checked wat betreft dat blad maar de tak met blad duiken samen op op meerdere plaatsen in die tuin, ... dus ... Ook een medewerker gevraagd maar die heeft zich vergist. met rood perzikkruid. Zal nog eens verder zoeken gaan.
Dank, Minke en Jeanette,
Dat lichtgroene blad met die donkere V is wel van Perzikkruid, maar inderdaad de bloem niet!
Weet je welk blad op de foto er wel bij hoort? Of zijn het misschien kale takken die tussen de andere planten ingroeien?
Ik heb geen idee in welke richting ik het moet zoeken. Wel rinkelt er ergens in mijn achterhoofd een heeeeeel zacht belletje.... Ik ben het ooit eens ergens tegengekomen, maar waar????
Groet, Minke.
Sorry. rood perzikkruid Klopt niet !!
:-(
rood perzikkruid . Leerde een fietstochtje me.
Hartelijk dank sowie so.
takje met bloempjes totaal +/_ 60cm. hoog.
Hallo Jeanette , Dank voor de goeie tips .
Heb nog een iets oudere foto, met wat blauw-verkleuring wegens belichting-fout.
bij deze:
Janjoost, heb je ook een foto van de hele plant, en van het blad, info over de hoogte en in wat voor biotoop?
Wil je proberen meer informatie bij een vraag te plaatsen en niet alleen detailfoto's plaatsen? Er is echt meer nodig om tot een goede determinatie te komen. Het is handig om daar met het fotograferen ook even rekening mee te houden.
nog een plaatje