Super Marijke..fijn dat er nu een duidelijk antwoord is.
Deze heb ik zelf nog nooit gezien.... Bedankt voor het terug melden!
marijke_scheffer
@ Jeanette weet het nu zeker het is de Donkere Wapendrager heb ze helemaal gevolgd.
vr. groet Marijke
jeanette
Vind ik ook lastig Marijke, maar de Kleine wapendrager lijkt wel een goede kandidaat.
Je kunt de vraag eventueel even stellen op het rupsenforum van waarneming.nl. wel eerst inloggen.
marijke_scheffer
@Jeanette zo zijn ze geworden op het struikje waar ik ze steeds zag groeien.
Maar welke wapendrager het nu is vind het moeilijk te zien op de vlinderstichting vr. groet Marijke
marijke_scheffer
@Jeanette hier foto van kopje zag ook een grotere vandaag en dat was duidelijk een V van de wapendrager.
dankjewel vr. groet Marijke
jeanette
In wat voor gebied en op welke struik, Marijke? Kan het een wilg geweest zijn? Heb je nog een betere foto van de kop van de rups? Daarop zou je dan een omgekeerd V-teken moeten kunnen zien.
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (7)
Super Marijke..fijn dat er nu een duidelijk antwoord is.
Deze heb ik zelf nog nooit gezien.... Bedankt voor het terug melden!
@ Jeanette weet het nu zeker het is de Donkere Wapendrager heb ze helemaal gevolgd.
vr. groet Marijke
Vind ik ook lastig Marijke, maar de Kleine wapendrager lijkt wel een goede kandidaat.
Je kunt de vraag eventueel even stellen op het rupsenforum van waarneming.nl. wel eerst inloggen.
@Jeanette zo zijn ze geworden op het struikje waar ik ze steeds zag groeien.
Maar welke wapendrager het nu is vind het moeilijk te zien op de vlinderstichting vr. groet Marijke
@Jeanette hier foto van kopje zag ook een grotere vandaag en dat was duidelijk een V van de wapendrager.
dankjewel vr. groet Marijke
In wat voor gebied en op welke struik, Marijke? Kan het een wilg geweest zijn? Heb je nog een betere foto van de kop van de rups? Daarop zou je dan een omgekeerd V-teken moeten kunnen zien.
Kijk even hier en hier.
foto rupsje