Krulzwam? hansdimmers Geplaatst op 02-11-2017 om 13:06 Deel op Facebook Deel op Twitter Zou dit een krulzwam kunnen zijn?
hansdimmers Geplaatst op 05-11-2017 om 17:29 Blijft moeilijk he, ha, ha. Heb hem/haar nu als gewone krulzoom benoemd!!! Thanks.
tjerknawijn Geplaatst op 05-11-2017 om 17:09 Toch niet goed! De volledige naam is: gewone krulzoom ( zonder zwam, met gewone erbij).Vriendelijke Tjerk
hansdimmers Geplaatst op 05-11-2017 om 16:53 sorry voor de spelfout, maar bedoel idd krulzoomzwam. Ik dank u beide en ga deze in mijn fotocollectie zetten als gewone krulzoomzwam.!!
ivn-er Geplaatst op 02-11-2017 om 17:45 Ik ga er van uit dat je krulzoom bedoelt en dan zit je goed als je er gewone krulzoom van maakt. Niet eten!!!!!!!!!!!! Dodelijk giftig!!! Gr. Dick
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (6)
Blijft moeilijk he, ha, ha. Heb hem/haar nu als gewone krulzoom benoemd!!! Thanks.
Toch niet goed! De volledige naam is: gewone krulzoom ( zonder zwam, met gewone erbij).
Vriendelijke Tjerk
sorry voor de spelfout, maar bedoel idd krulzoomzwam. Ik dank u beide en ga deze in mijn fotocollectie zetten als gewone krulzoomzwam.!!
Sorry, had reactie van Dick niet gezien.
Lijkt me gewone krulzoom.
Groet,
Tjerk
Ik ga er van uit dat je krulzoom bedoelt en dan zit je goed als je er gewone krulzoom van maakt. Niet eten!!!!!!!!!!!! Dodelijk giftig!!! Gr. Dick