Als je met de telefoon horizontale foto's wilt maken moet je ook de telefoon horizontaal houden. Maar waarom deze foto horizontaal maken?? De boom staat helemaal goed. Gr. Dick
Hennepen
De foto opslaan, bovenaan de foto zijn dan tekentjes te zien (waaronder een pijltje met 3/4 rondje), de foto draaien en opnieuw plaatsen.
Bij dit probleem gaat het meestal om verticale foto's die met een telefoon gemaakt zijn. Bij deze vraag staat de foto overigens wel goed, op de site inderdaad niet.
rijswijk
Geen idee waarom je dit wil.........
In mijn fotobewerkingsprogramma moti ik dan op "rotate right" of "rotate left" klikken.
Groet, Minke.
NB: heb deze mail al drie maal verzonden, maar hij komt maar niet aan......... Misschien straks ineens allemaal tegelijk??
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (3)
Bij dit probleem gaat het meestal om verticale foto's die met een telefoon gemaakt zijn. Bij deze vraag staat de foto overigens wel goed, op de site inderdaad niet.
In mijn fotobewerkingsprogramma moti ik dan op "rotate right" of "rotate left" klikken.
Groet, Minke.
NB: heb deze mail al drie maal verzonden, maar hij komt maar niet aan......... Misschien straks ineens allemaal tegelijk??