Libel tegen muur Champ d'Icare (Icarus) on Pinterest Geplaatst op 12-08-2022 om 16:37 Deel op Facebook Deel op Twitter Kan deze libel niet benoemen
jeanette Geplaatst op 13-08-2022 om 11:13 Lijkt mij ook Martin en is een vrij algemene soort.. Zie ook hier.
Champ d'Icare (Icarus) on Pinterest Geplaatst op 13-08-2022 om 10:58 Jeanette, ik denk inderdaad, dat het een schemerlibel is. Op 31 mei heb ik er een iets betere foto van kunnen maken. Komt niet in NL voor.
jeanette Geplaatst op 12-08-2022 om 20:56 Misschien een man schemerlibel (Boyeria irene)?Even op Martin wachten.
jeanette Geplaatst op 12-08-2022 om 18:48 De foto van de libel wordt niet zichtbaar, Martin.Probeer nog even een foto te plaatsen; als Martin01 je vraag en foto ziet kan hij je vermoedelijk wel het juiste antwoord geven.Ken je dit boek: Libellen van Europa.
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (7)
Lijkt mij ook Martin en is een vrij algemene soort.. Zie ook hier.
Jeanette, ik denk inderdaad, dat het een schemerlibel is. Op 31 mei heb ik er een iets betere foto van kunnen maken. Komt niet in NL voor.
Misschien een man schemerlibel (Boyeria irene)?
Even op Martin wachten.
Heb ik besteld
Nog een keer Martin01
Martin01 onbekende libel
De foto van de libel wordt niet zichtbaar, Martin.
Probeer nog even een foto te plaatsen; als Martin01 je vraag en foto ziet kan hij je vermoedelijk wel het juiste antwoord geven.
Ken je dit boek: Libellen van Europa.