log in pagina vroege vogels werkt niet of niet goed
Afgelopen dagen veel problemen met inloggen op de website van Vroege Vogels. Geldt zowel voor Firefox, Chrome als iphone. Ik heb de pop up blokkering al aangepast, maar het blijft drama. In Chrome en op de iphone lukt het inmiddels. In Firefox (mijn standaardbrowser) komt het log in scherm niet te voorschijn, ook al staat pop up blokkering inmiddels uit en, toen dit nog aanstond, was de inlog site van VV toegestaan.
Hoe kan dit opgelost worden? Het lijkt erop als er bij VV iets veranderd is (update?) waardoor veel gebruikers problemen ondervinden.
Hoor graag.
Gr. LadyAnnOriginal, Annemieke
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (2)
Excuses voor het ongemak!
Er is vorige week een update geweest waardoor heel veel mensen problemen ervaren. Het helpt bij een aantal browsers om een update te nemen en de cookies te verwijderen. Maar dan nog lijken sommige browsers de inlogpopup te blokkeren. Dit is via de instellingen van de browser op te lossen door de popups van Vroege Vogels toe te staan.
Mocht je problemen houden dan horen we dat graag. Laat ons dan ook meteen weten via de contactpagina en vermeldt daar dan meteen bij in welke browser je deze problemen ervaart en met welk systeem je de site bezoekt.
Vriendelijke groet,
Vroege Vogels redactie
Hallo Lady,
iemand anders had er ook wat problemen mee, die ik heb kunnen oplossen door simpelweg alle cookies voor bnnvara.nl te wissen en daarna opnieuw in te loggen.
Kennelijk hebben ze wat veranderd in de programmering van hun cookies, waardoor de oude cookies roet in het eten gooien bij het inloggen.
Probeer dit eens als oplossing zou ik zeggen...
Groetsjens, Arp