Milouska is gestopt met het presenteren van de radio-uitzending maar blijft te zien bij Vroege Vogels TV. En natuurlijk presenteert Milouska iedere maandagavond Groenlicht.
chelle
Oh vergeten,leuk proramma trouwens!
Michelle
chelle
Dacht ik al,want hoor haar ook bij groen licht.
Bedankt voor het antwoord.Groeten Michelle
chelle
Het zou prettig zijn als de redactie even reageert.Ik weet dat ze ook met Groen licht bezig is.Maar of dat de reden is?...
karinabma
Ik geniet juist van de rustige stem van Andrea. Van mij mag zij blijven!
jeanette
Inmiddels al veel langer dan een paar weken......
Misschien heeft dit er mee te maken.......
In het diepste geheim zijn NOS gezichten Milouska Meulens en Joris Marseille met elkaar getrouwd. Op Twitter maakten de presentatoren het mooie nieuws wereldkundig, dat op de laatste dag van vorig jaar plaatsvond.
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (6)
Michelle
Bedankt voor het antwoord.Groeten Michelle
Misschien heeft dit er mee te maken.......
In het diepste geheim zijn NOS gezichten Milouska Meulens en Joris Marseille met elkaar getrouwd. Op Twitter maakten de presentatoren het mooie nieuws wereldkundig, dat op de laatste dag van vorig jaar plaatsvond.
Dat is een privé-aangelegenheid, maar ze maken het zelf wel wereldkundig via Twitter , dus kan ik het hier ook wel plaatsen. Ook al omdat er op een eerdere vraag hierover op het forum niet door de redactie is gereageerd en mensen zich natuurlijk afvragen wat er aan de hand is...........
Wens Milouska & Joris, samen met hun kinderen, veel geluk toe.
https://www.pressreader.com/netherlands/priv%C3%A9/20160713/282329679275115