Gevonden aan de waterkant in een park, op blad van Gele lis. Zo prachtig in het gelid op nog geen vierkante centimeter. Eitjes? Waarvan? Nog nooit eerder gezien.
Hopelijk komt het iemand toch bekend voor.
Blijf op de hoogte
Houd mij per mail op de hoogte van nieuwe reacties op deze vraag.
Ben benieuwd of ik er verder nog iets van zie. Met harde regen kan alles er zo maar afspoelen. Het is al lastig om dit speciale blad van dat speciale exemplaar van de Gele lis terug te vinden. Maar het is zeker leuk!
jeanette
Wat leuk dat je het ontwikkelingsproces zo volgt Machteld. interesant om dat te zien.
schelp
Dit weekend nog eens weer het blad van de gele lis met de eitjes opgezocht.
Op de foto is te zien hoe het er nu uitziet.
Groet van Machteld
jeanette
Ja, in de loop van de ontwikkeling kleuren de eitjes donkerder. Heel leuk dat je het volgt Machteld en de veranderingen vastlegt.
schelp
Een paar dagen geleden nog eens gekeken en nu zien ze er al anders uit.
Leuk om te volgen!
Groet van Machteld
schelp
Dankjewel Jeanette. Dat moet het zijn. Ik heb bewondering voor je kennis! En voor mij fijn om weer wat bij te leren.
Groet van Machteld
jeanette
Dat is inderdaad een knap staaltje van techniek om je eitjes zo prachtig gerangschikt te leggen.
Het lijken mij de eitjes van een Daas onbekend - Tabanidae indet.
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (7)
Ben benieuwd of ik er verder nog iets van zie. Met harde regen kan alles er zo maar afspoelen. Het is al lastig om dit speciale blad van dat speciale exemplaar van de Gele lis terug te vinden. Maar het is zeker leuk!
Wat leuk dat je het ontwikkelingsproces zo volgt Machteld. interesant om dat te zien.
Dit weekend nog eens weer het blad van de gele lis met de eitjes opgezocht.
Op de foto is te zien hoe het er nu uitziet.
Groet van Machteld
Ja, in de loop van de ontwikkeling kleuren de eitjes donkerder. Heel leuk dat je het volgt Machteld en de veranderingen vastlegt.
Een paar dagen geleden nog eens gekeken en nu zien ze er al anders uit.
Leuk om te volgen!
Groet van Machteld
Dankjewel Jeanette. Dat moet het zijn. Ik heb bewondering voor je kennis! En voor mij fijn om weer wat bij te leren.
Groet van Machteld
Dat is inderdaad een knap staaltje van techniek om je eitjes zo prachtig gerangschikt te leggen.
Het lijken mij de eitjes van een Daas onbekend - Tabanidae indet.