??? ChrisMeewis Geplaatst op 20-03-2022 om 15:36 Deel op Facebook Deel op Twitter Wie weet wat voor vlinder/mot dit is??Vandaag kwam ik deze tegen bij Intratuin Hilversum (waar ik werk.) bij een nieuwe zending kamerplanten.. Ik vind hem echt prachtig.
jeanette Geplaatst op 20-03-2022 om 17:39 Bijzondere vondst, Chris... en de vlinder is inderdaad prachtig.Op het forum kijken meer mensen naar vragen op allerlei gebied.De vlinder hoort hier helaas niet thuis dus het is de vraag of hij het overleeft. Waar kamerplanten al niet vandaan worden gehaald.... Aan de grote ogen is al te zien dat hij tot de familie van de Nachtpauwogen behoort.Lijkt me dat het een van de soorten Automeris is. Je moet even goed naar de details kijken.Misschien Automeris zugana?
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (1)
Bijzondere vondst, Chris... en de vlinder is inderdaad prachtig.
Op het forum kijken meer mensen naar vragen op allerlei gebied.
De vlinder hoort hier helaas niet thuis dus het is de vraag of hij het overleeft. Waar kamerplanten al niet vandaan worden gehaald....
Aan de grote ogen is al te zien dat hij tot de familie van de Nachtpauwogen behoort.
Lijkt me dat het een van de soorten Automeris is. Je moet even goed naar de details kijken.
Misschien Automeris zugana?