Nachtvlinder Champ d'Icare (Icarus) on Pinterest Geplaatst op 30-08-2022 om 13:09 Deel op Facebook Deel op Twitter Champ d'Icare, Dordogne, FR...Deze vlinder met een spanwijdte van ongeveer 50 millimeter kan ik niet benoemen.
jeanette Geplaatst op 03-09-2022 om 11:03 Dat lijkt mij ook, Martin.Dank dat je het even laat weten. Die komt in Nederland niet voor, maar wel in Frankrijk.Hier en hier nog wat info en foto´s. Mooie vlinder!.
Champ d'Icare (Icarus) on Pinterest Geplaatst op 03-09-2022 om 10:26 Mijn Franse vlinder vrienden benoemen de vlinder Meganephria bimaculosa, een uil. Onder deze naam verder zoekend lijkt het de juiste naam.
jeanette Geplaatst op 31-08-2022 om 16:10 Die naam geeft Obs. aan, maar daar kun je heel vaak niet van op aan. Vergelijk hem maar eens goed met de goedgekeurde exemplaren van genoemde soort. en hier.Misschien kun je op deze site en op deze eens verder zoeken Martin.
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (4)
Dat lijkt mij ook, Martin.
Dank dat je het even laat weten.
Die komt in Nederland niet voor, maar wel in Frankrijk.
Hier en hier nog wat info en foto´s. Mooie vlinder!.
Mijn Franse vlinder vrienden benoemen de vlinder Meganephria bimaculosa, een uil. Onder deze naam verder zoekend lijkt het de juiste naam.
Die naam geeft Obs. aan, maar daar kun je heel vaak niet van op aan.
Vergelijk hem maar eens goed met de goedgekeurde exemplaren van genoemde soort. en hier.
Misschien kun je op deze site en op deze eens verder zoeken Martin.
Ik denk dat het een eikenuiltje is