Natuurmonumenten opent nieuwe aanval op andermans grondbezit
http://climategate.nl/2017/01/26/natuurmonumenten-opent-nieuwe-aanval-op-andermans-grondbezit/
Het taalgebruik dat Marc van den Tweel hanteert, grootverdienend Natuurmonumenten-directeur ver boven de normering Goede Doelen, bij een claim op andermans grondbezit wordt steeds agressiever. Dat kun je opmaken uit hun ‘Aanvalsplan Landschap‘. Een nieuw marketing-epistel volgens VVD-filosofie, Van den Tweel zijn partij: overal een slaatje uit slaan, zonder je om enig principe te bekommeren, logica of waarheidsvinding.
Het taalgebruik dat Marc van den Tweel hanteert, grootverdienend Natuurmonumenten-directeur ver boven de normering Goede Doelen, bij een claim op andermans grondbezit wordt steeds agressiever. Dat kun je opmaken uit hun ‘Aanvalsplan Landschap‘. Een nieuw marketing-epistel volgens VVD-filosofie, Van den Tweel zijn partij: overal een slaatje uit slaan, zonder je om enig principe te bekommeren, logica of waarheidsvinding.
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (1)
Zoals ik het gelezen heb in 'Trouw' 25-1, gaat het om het verdedigen van de laatste beetjes natuur die er nog zijn in Nederland.
De visie van Natuurmonumenten blijkt duidelijk uit de stellingname in het stuk. Ik kan er volledig achterstaan, daar énkel de gevolgen van niet handhaving van de wet en regelgeving op dit terrein reeds desastreus zijn gebleken.
Ik zou ook blij zijn als Nat. monumenten, zoals de SP zich minder in eigen zak zou steken!