De nieuwe site ziet er mooi uit, alleen vind ik de tekst op mijn mobiel vaak lastig te lezen. Te dunne letters op een crème-kleurige achtergrond, beetje vaag.
Blijf op de hoogte
Houd mij per mail op de hoogte van nieuwe reacties op deze vraag.
- betr. het contactformulier,
Prima idee,
maar, -Gebruikers vinden het wellicht óók leuk om vragen van andere gebruikers te lezen.
thnx.
- - Wel de indruk dat men hard aan't sleutelen/ werk is aan de site!
vroegevogels
Bedankt voor het compliment. We krijgen de klachten van de te dunne letters vaker en dat lijkt per systeem/mobiel anders te zijn. Vragen over de website kunnen het best via het contactformulier gesteld worden dan kunnen we ook gerichte vragen stellen die het probleem kunnen verhelderen en eventueel oplossen. We zullen deze opmerking meenemen voor als we ruimte krijgen voor verbeteringen.
Vriendelijke groet,
Webredactie Vroege Vogels
coco
De tekst is inderdaad veel de dun en te vaag en voor mij ook niet makkelijk te lezen op mijn LT. Ik moet helemaal met de neus op de site lezen wil ik wat zien. Kan dat ook iets duidelijker weer gegeven worden? Er moet ook rekening gehouden worden met wat oudere schrijvers. Niet alles moet afgestemd worden op de jongeren.
Groet van CoCo.
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (3)
Prima idee,
maar, -Gebruikers vinden het wellicht óók leuk om vragen van andere gebruikers te lezen.
thnx.
- - Wel de indruk dat men hard aan't sleutelen/ werk is aan de site!
Vriendelijke groet,
Webredactie Vroege Vogels
Groet van CoCo.