Nieuwste foto's: er klopt iets niet
Vanavond vier foto's ingevoerd. Ik zie er nu nog masr twee. Kijk ik bij "Mijn foto's", dan staan daar de vier ingevoerde foto's wel. Ook de volgorde van Nieuwste foto's is wat merkwaardig. Eerst een aantal op 28 augustus ingevoerde foto's, dan een aantal op de 27e ingevoerde foto's, dan weer een stel op de 28e ingevoerde foto's.
Volgens klopt er dus iets niet!
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (8)
Fijn dat het zo snel opgelost was!
Gelukkig hebben de programmeurs redelijk snel een eenvoudig de oplossing de oplossing voor dit probleem gevonden. Pagina 2 toont dus weer gewoon de nieuwste foto's. Mocht het vaker voorkomen dan horen we het graag van jullie.
Vriendelijke groet, Webredactie Vroege Vogels
Beste fotografen,
Deze bug hebben we uitgezocht en zoals jullie al beschreven hangt pagina 2 vast op een set foto's. Gelukkig verdwijnen de foto's niet en blijven gewoon beschikbaar. Wij kunnen dit zelf niet oplossen als webredacteuren en wachten nu totdat er bij de programmeurs een gaatje is om hiernaar te kijken. Helaas heb ik te horen gekregen dat dit nog wel even zal duren doordat ze het enorm druk hebben en onderbezet zijn. We houden jullie op de hoogte van de voortgang.
Vriendelijke groet,
Webredactie Vroege Vogels
Ik heb niet gemerkt dat foto's verdwijnen, maar als naar de nieuwste foto's wil kijken, komt er een pagina nieuwe foto's, dan als tweede pagina komen oude foto's van mijzelf van een paar dagen terug, en dan als derde pagina komen weer nieuwe, maar wat er mogelijk tussen moet zitten, zie ik niet!
groet, Jeanet
Ik blijf me verbazen ( en eigenlijk is het best vermakelijk). Op pagina 1 van "nieuwste foto's " verdwijnen foto's als er nieuwe geplaatst worden, op pagina 2 staan nog steeds foto's van gisteren en op pagina 3 zijn, o wonder, inmiddels weer twee van mijn vanavond ingevoerde foto's verschenen.
De natuur is boeiend, de website van Vroege Vogels is soms verbazingwekkend.
En nu is ook de laatste van de vier vanavond door mij ingevoerde foto's verdwenen. EEN RARE GANG VAN ZAKEN !
Inmiddels is ook de derde vandaag ingevoerde foto verdwenen.
in de laatste zin had natuurlijk "volgens mij" moeten staan