Nog een paddenstoel boonrc Geplaatst op 25-09-2019 om 15:55 Deel op Facebook Deel op Twitter En nog een in hetzelfde gebied.
boonrc Geplaatst op 25-09-2019 om 20:37 Fijn en ik ook weer wat wijzer.Dank voor de nuttige informatie!
tjerknawijn Geplaatst op 25-09-2019 om 20:29 En zo leer ik weer wat. Heb nog wat verder gezocht. Valse dooierzwam blijkt een andere (minder gebruikelijke ?) naam voor de valse hanenkam te zijn.
boonrc Geplaatst op 25-09-2019 om 20:03 De deskundigen zijn het nog niet helemaal eens :-)Het was een kleine paddenstoel, ca. 7 cm.
tjerknawijn Geplaatst op 25-09-2019 om 19:26 Kleine vergissing Dick ? Ik neem aan, dat je dezelfde soort bedoelt als ik.Groet, Tjerk
tjerknawijn Geplaatst op 25-09-2019 om 19:23 Door de kleur, de omgeslagen hoedrand en de gevorkte lamellen denk ik aan valse hanenkam.
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (6)
Fijn en ik ook weer wat wijzer.
Dank voor de nuttige informatie!
En zo leer ik weer wat. Heb nog wat verder gezocht. Valse dooierzwam blijkt een andere (minder gebruikelijke ?) naam voor de valse hanenkam te zijn.
De deskundigen zijn het nog niet helemaal eens :-)
Het was een kleine paddenstoel, ca. 7 cm.
Kleine vergissing Dick ?
Ik neem aan, dat je dezelfde soort bedoelt als ik.
Groet,
Tjerk
Door de kleur, de omgeslagen hoedrand en de gevorkte lamellen denk ik aan valse hanenkam.
Lijkt mij de valse dooierzwam te zijn. Gr. Dick