Nogmaals nieuwe website.
Is de fotopagina/website nu definitief of vinden er nog verbeteringen plaats ?
Ik mis nog steeds de categorie-indeling, op het forum vind ik deze wel terug maar niet op de foto-pagina. Zonder dit blijf ik het nog steeds een onoverzichtelijke,onhandige site vinden waar ik weinig meer mee doe. Alhoewel ik nog slecht afstand kan nemen, is het een proces van langzaam afkicken zoals het nu gaat.....
Ik mis nog steeds de categorie-indeling, op het forum vind ik deze wel terug maar niet op de foto-pagina. Zonder dit blijf ik het nog steeds een onoverzichtelijke,onhandige site vinden waar ik weinig meer mee doe. Alhoewel ik nog slecht afstand kan nemen, is het een proces van langzaam afkicken zoals het nu gaat.....
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (7)
- Als je op de naam-van-de-fotograaf klikt bij een reactie-op-een-foto ga je dus NIET naar de foto's van die fotograaf.
- Als je de naam intypt in het zoek-balkje (......) en je drukt dan op ENTER, krijg je een HELE GESCHIEDENIS te zien van die fotograaf!
blijft primitief maar het is zéker een verbetering...
(Windows 10)
Bedankt Webredactie Vroege Vogels
groet
Vriendelijke groet,
Webredactie Vroege Vogels
Dat er een aantal functionaliteiten niet of niet naar behoren werken is op zijn minst slordig te noemen maar lijkt een beetje op knutselwerk en niet voldoende uitgetest voordat men online ging met de nieuwe site. Blijf vooral deze dingen melden aan de redactie met de hoop dat hier wat mee gedaan wordt.
Wat jammer nou dat zo'n antwoord niet eerder is gecommuniceerd en er eerst een uittocht van trouwe fotografen moet plaatsvinden alvorens
een antwoord/verklaring over de gang van zaken van jullie te krijgen.
Op de oude website plaatsten jullie nog wel eens berichten en dat kan vlg.mij ook op de vernieuwde site.
Had ws een hoop ergernis gescheeld.
Onvrede over het functioneren is hiermee niet opgelost maar een beetje communicatie geeft wel meteen vertrouwen in het verdere verloop.
Vrgr. Helga
We zijn afhankelijk van de tijd en ruimte die beschikbaar moet komen bij de programmeurs. We proberen zoveel mogelijk opgelost te krijgen dat hebben we ook laten weten via de mail. Het terug krijgen van de categorieën staat hoog bij ons op de lijst.
Vriendelijke groet,
Webredacite Vroege Vogels
Tot nu toe heb ik niet alleen nu maar ook vorig jaar er alles aan gedaan om de communicatie tussen fotografen en redactie op gang te krijgen. Ook het door hun geplaatste advies op Forum om rechtstreeks middels het contactformulier duidelijk te maken welke problemen op de vernieuwde site wij ondervinden heb ik opgevolgd, maar ook daar krijg ik zelfs geen rechtstreeks antwoord op.
Ik vind het stuitend dat er op deze manier met ons wordt omgegaan en de negatieve reacties bij de foto's liegen er niet om.
Over arrogantie gesproken.... daar kunnen ze wat van.
Tegemoetkomen aan onze ( toch eenvoudig in te voeren ) wensen om verbeteringen , en openheid over de gang van zaken
zou een hele verbetering op zich zijn.
Ik neem een time- out en kom niet eerder terug voor er e.e.a is veranderd.
Hoe meer er gereageerd wordt op dit onderwerp, hoe beter !!
En wie kaatst kan de bal verwachten........
Met hgr. Helga