Onbekende bloem Hannitsko Geplaatst op 14-07-2023 om 12:12 Deel op Facebook Deel op Twitter Welke bloem is dit?Op een zanderig veldje, ze waren geel en in deze lichtere kleur die bijna doorzichtig is, weinig blad aan de stelen.Het is beslist geen Teunisbloem, hoewel ik die suggesties kreeg.Maar wat is het dan wel?
jeanette Geplaatst op 14-07-2023 om 19:19 Lijkt mij toch ook een van de soorten Teunisbloem , Hanneke.Probeer in het vervolg wat meer foto´s van de hele plant en blad te maken, vermeldt de hoogt en biotoop. Met alleen een foto van de bloeiwijze wordt het echt lastig.
Hannitsko Geplaatst op 14-07-2023 om 18:44 Op deze foto is wat meer te zien. Ongeveer 1 metertje hoog, dacht ik. Niet helemaal recht op staand.Ik hoop dat het nu wat duidelijker is.
jeanette Geplaatst op 14-07-2023 om 12:35 Hoe hoog , staande of half liggende plant, heb je een foto van de hele plant, en waar het blad beter op te zien is, Hanneke?
Log in om te reageren
InloggenNog geen account? Registreer je nu
Reacties (3)
Lijkt mij toch ook een van de soorten Teunisbloem , Hanneke.
Probeer in het vervolg wat meer foto´s van de hele plant en blad te maken, vermeldt de hoogt en biotoop.
Met alleen een foto van de bloeiwijze wordt het echt lastig.
Op deze foto is wat meer te zien.
Ongeveer 1 metertje hoog, dacht ik.
Niet helemaal recht op staand.
Ik hoop dat het nu wat duidelijker is.
Hoe hoog , staande of half liggende plant, heb je een foto van de hele plant, en waar het blad beter op te zien is, Hanneke?